ترفندهای مهم بازی فیفا موبایل FifaMobile


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 دی 1401
بازدید : 512
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 ترفندهای مهم بازی فیفا موبایل FifaMobile

دانستن تکنیک های فیفا موبایل یکی از مهم ترین چیزهایی که شما نیاز به در نظر گرفتن به منظور تبدیل شدن به یک حرفه ای در این بازی جذاب است. این بازی با وجود قابلیت های محدود تلفن های همراه دارای ویژگی های زیادی است و امکان استفاده صحیح از این عملکردها می تواند مزیت خاصی را در بازی ها به شما بدهد. این ترفندها چیزهای ساده ای هستند که ممکن است اصلا جدی نگیرید اما جدی گرفتن بسیار مهمتر از چیزی است که فکر می کنید. این ترفندها می توانند نتیجه بازی را به نفع شما تغییر دهند وقتی واقعا فکر می کنید به بن بست رسیده اید. در سایت https://www.ea.com/games/fifa/fifa-mobile بازی را دانلود کنید اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترفندهای فیفا موبایل, در ارتباط باشید به پایان این مقاله از شکلک سری بازی کلاهبرداری با ما.

ترفندهای بازی فیفا موبایل

  قبل از اینکه به ترفندهای بازی موبایل فیفا نگاه کنیم بهتر است در مورد اینکه چرا اصلا باید به این ترفندها اهمیت دهیم صحبت کنیم. بازی هایی مانند فیفا که یک روند تکراری وجود دارد و شما باید فرایندهای تکراری را انجام دهید قطعا بعد از مدتی خسته می شوید و از طرفی سازندگان می توانند تنوع خاصی را در بازی خرید فیفا کوین https://giftfa.com/ ایجاد کنند. در نتیجه تنها راه ماندن توسعه دهندگان چنین بازی هایی استفاده از ترفندهای مختلفی است که بازیکنان می توانند اشتیاق خود را برای تکرار بازی حفظ کنند.  

نگاهی به فیفا موبایل

بسیاری از اوقات ما بی هدف فوتبال شلیک می کنیم تا شانس خود را امتحان کنیم. هر از گاهی می تواند سرگرم کننده باشد اما تکرار مداوم بازی شما را خراب می کند. البته, می تواند هیچ فرمول برای تیراندازی وجود دارد, چرا که در شرایط مختلف صورت گرفت, و درخواست تجدید نظر خود را این است که هیچ شانسی برای موفقیت وجود دارد. اما در هر صورت باید در هدف گیری و انتخاب زمان تیراندازی دقت کنید و این تنها با تمرین و تکرار امکان پذیر است! خوب است که در مورد ضربات ایستگاه صحبت نکنیم. ضربه زدن به ایستگاه ها به خودی خود یک مشکل بزرگ است و شما باید با دقت بیشتری از ایستگاه ها استفاده کنید. شما باید یاد بگیرید که چگونه با تمرین مداوم ضربات رایگان را به گل تبدیل کنید و نتیجه بازی را کاملا تغییر دهید.  

دادن پاس های حرفه ای فیفا موبایل FifaMobile

یکی از مهمترین تکنیک های فیفا موبایل پاس دادن است اما نه به شکلی که فکر می کنید. پاسخ های به موقع و حرفه ای می تواند همه را شگفت زده کند و نتیجه بازی را به نفع شما کاملا تغییر دهد. لازم نیست پاس بدهید اما با پاس دادن در زمان مناسب و طبق برنامه شخصی خود می توانید خوب بازی کنید. جالب است بدانید که دلیل از دست دادن بسیاری از بازیکنان موبایل فیفا ناتوانی در عبور صحیح است. مبارزه دو لبه است blade.it می تواند بازیکن شما را اخراج کند یا شما را مجبور به گلزنی کند و اینکه کدام گزینه شامل شما می شود کاملا به نوع مبارزه شما بستگی دارد. تکل نوعی غلغلک دادن است-شما باید بدانید چه زمانی باید تکل درست کنید که منجر به خطا نشود و توپ کاملا از کنترل بازیکن حریف خارج شود. البته لازم به ذکر است که این کار با هر سطح مهارتی هنوز خطر خاص خود را دارد و بهتر است در نزدیکی دروازه خود ریسک نکنید.  

نگاهی کنترل از  FifaMobile

یکی از ترفندهای فیفا موبایل که به شما امکان می دهد بازی را بهتر کنید این است که به هوش مصنوعی بازی وابسته نباشید! بهتر است کنترل بازی را در دست بگیرید و همه چیز را کنترل کنید. به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی برای کمک به شما یا مخالفان شما طراحی شده است نه جایگزین شما یا حریفان. متاسفانه نه فیفا موبایل و نه انواع دیگر شبیه سازهای فوتبال نقش دروازه بان را خیلی جدی نمی گیرند! دروازه بان شما با چوب خشک در وسط دروازه نیست و در بسیاری از شرایط به خصوص وقتی توپ از پای حریف فاصله دارد.شما می توانید توپ رو به جلو حرکت می کند و نمره حریف اجازه نمی دهد. شما می توانید از ویژگی های پرداخت شده استفاده کنید استفاده از خدمات پرداخت فیفا اجباری نیست, و شما همچنین می توانید یک بازی خوب بدون Y. اما اگر قصد استفاده از امکانات ویژه فیفا موبایل را دارید می توانید با خرید نسخه پولی بازی به هدف خود برسید. برخی از رایج ترین تکنیک های موبایل فیفا با این ویژگی های خاص در دسترس هستند. شما همچنین می توانید خرید فیفا نقطه موبایل در فروشگاه ایران موجو.

ضد حمله بازی فیفا موبایل

متاسفانه, بسیاری از بازیکنان فیفا همراه در حمله و یا دفاع از تمرکز, در حالی که یکی از بهترین تکنیک های فیفا موبایل است که می تواند شما را یک بازیکن خطرناک است که همیشه برای ضد حمله نگاه. در ضدحملات می توانید به طور غیر منتظره ظاهر شوید و حریف خود را حتی در لحظات هیجان زیاد غافلگیر کنید. همانطور که در ابتدا ذکر شد فرمول خاصی برای هیچ یک از ترفندهای موبایل فیفا وجود ندارد زیرا بازیکن می تواند در موقعیت های مختلف باشد. با این حساب برای اینکه بتوانید در فعالیت های مختلف مانند تیراندازی و هر فرصت دیگری برای بازیکنان موبایل فیفا بهتر به نظر برسید باید همیشه بازی و تمرین کنید و در موقعیت های مختلف ترفندهای فوق را امتحان کنید.ویژگی های زیادی در بازی موبایل فیفا وجود دارد که متاسفانه به دلیل شیوع این ویژگی ها جدی گرفته نمی شود. از طرفی بازیکنان موبایل فیفا به دنبال کدهای تقلب یا اقدامات عجیب به عنوان ترفند هستند و غافل از اینکه همه ترفندهای فیفا موبایل یک وسیله ساده است که در نظر نمی گیرند! فقط کمی دقت در پاس دادن و ضربه زدن می تواند نتیجه بازی را بهبود بخشد اما با تمرین و بازی زیاد می توانید این مراحل را به صورت حرفه ای تری نیز انجام دهید و اصلا برای خود ترفند نزنید.   




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com